Svatební místa se štítkem unhošť

Svatba v Unhošti – vše pro váš významný den

Plánujete svatbu a hledáte příjemné místo v dosahu Prahy? Unhošť, půvabné městečko s historickou atmosférou, nabízí krásné prostředí pro váš svatební obřad. Město je oblíbenou volbou pro páry, které touží po civilním obřadu v klidném prostředí mimo rušné centrum metropole.

Obřadní síň Unhošť

Obřadní síň se nachází v historické budově městského úřadu v centru Unhoště. Reprezentativní prostory s původními architektonickými prvky vytváří důstojné prostředí pro váš svatební den. Síň je vybavena klimatizací pro zajištění komfortu v letních měsících a pojme až 40 hostů. Pro organizaci svatebního obřadu je k dispozici zkušený personál, který vám pomůže se všemi náležitostmi.

Termíny svatebních obřadů

Svatební obřady v Unhošti se konají zpravidla v pátek a v sobotu. Konkrétní termín je potřeba domluvit s dostatečným předstihem na matrice městského úřadu. Pro letní svatby doporučujeme rezervaci alespoň 6 měsíců předem, jelikož jsou tyto termíny velmi žádané.

Doprava a dostupnost

Významnou předností Unhoště je výborná dostupnost – pouhých 25 minut autem z Prahy a 15 minut z Kladna. V okolí městského úřadu najdete dostatek parkovacích míst pro svatebčany. Pro hosty využívající hromadnou dopravu je město dobře dostupné příměstskými autobusy.

Fotografie a okolí

Pro svatební fotografie nabízí Unhošť několik půvabných lokací. Historické centrum města, park či nedaleký kostel sv. Petra a Pavla poskytují krásnou kulisu pro váš svatební den.

Praktické informace

Často kladené otázky

Jaké doklady potřebuji k svatebnímu obřadu? Přesný seznam potřebných dokladů vám sdělí na matrice městského úřadu při domlouvání termínu.

Je možné mít obřad v jiný den než pátek nebo sobotu? Ve výjimečných případech lze domluvit i jiný termín, vše záleží na dohodě s matrikou.

Můžeme si přinést vlastní hudbu k obřadu? Ano, vlastní hudební doprovod je možný po předchozí domluvě.

Pro více informací o svatbě v Unhošti nebo rezervaci termínu kontaktujte matriku městského úřadu.